بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
  • 1403/08/01 - 14:31
  • - تعداد بازدید: 10
  • - تعداد بازدیدکننده: 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در گردهمایی فعالان حوزه‌ی هوش مصنوعی صورت می‌گیرد/

بین‌المللی‌سازی و چگونگی صادرات و کسب درآمدهای ارزی در حوزه هوش مصنوعی

بین‎المللی سازی و چگونگی صادرات و کسب درآمدهای ارزی در حوزه هوش مصنوعی محور اصلی و موضوع اصلی گردهمایی هوش مصنوعی اصفهان است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، رویداد گردهمایی فعالان حوزه‌ی هوش مصنوعی در آبان ماه 1403 در اصفهان برگزار می شود. در این گردهمایی اساتید دانشگاه در حوزه هوش مصنوعی، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حوزه هوش مصنوعی، شرکت های فعال و دانش بنیان که محصولات فناورانه در این حوزه دارند، فعالان حوزه‌ی بین الملل در زمینه‌ی هوش مصصنوعی و تمامی علاقمندان به کلان موضوع هوش مصنوعی حضور خواهند داشت.

در این گردهمایی،  دغدغه‌مندان حرفه‌ای در حوزه هوش مصنوعی کنار هم جمع خواهند شد و پیرامون آخرین مسائل و موضوعات مرتبط با این حوزه به گپ و گفت خواهند نشست. محور اصلی و موضوع اصلی این دوره از گردهمایی هوش مصنوعی اصفهان، بین المللی سازی و چگونگی صادرات و کسب درآمدهای ارزی در حوزه هوش مصنوعی خواهد بود.

اشتراک گذاری تجارب و پیشنهادهای این مهمانان ویژه برای فعالیت‌های اقتصادی بین المللی در حوزه هوش مصنوعی از اهداف این گردهمایی خواهد بود ومهمانان ویژه‌ از فعالان حوزه هوش مصنوعی از شرکت‌های معتبر جهان در این گردهمایی حضور دارند.

این دوره دومین دوره‌ی گردهمایی عمومی فعالان هوش مصنوعی است، نخستین دوره در سال گذشته و همزمان با میزبانی شهر اصفهان از برگزیدگان پنجمین دوره‌ی جایزه مصطفی (ص) آغاز به کار کرد.

در  دوره اول که با حضور و سخنرانی دو نفر از برگزیدگان  حوزه هوش مصنوعی جایزه‌ی مصطفی(ص) (شهاب البحری از کشور مصر و دکتر حسن از کشور پاکستان) آغاز شد، از پلتفرم توسعه‌ی کسب و کارهای حوزه هوش مصنوعی، تحت عنوان AICTExpo  رونمایی و یک پانل تخصصی با رویکرد سیاست گذاری در حوزه هوش مصنوعی با حضور چهار نفر از مدیران، صاحب نظران و اساتید حوزه هوش مصنوعی برگزار شد.

شایان ذکر است، دومین گردهمایی فعالان حوزه هوش مصنوعی سوم آبان ماه به میزبانی بنیاد نخبگان استان اصفهان با حضور اعضای هیت علمی، شرکت‌های دانش بنیان و  دغدغه‌مندان این حوزه در شهر اصفهان و با هدف تقویت زیست بوم هوش مصنوعی در کشور برگزار می شود.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 173868
کلمات کلیدی
مدیر سیستان و بلوچستان
خبرنگار

مدیر سیستان و بلوچستان